Tommy Hilfiger Popette Tote tumši zilā krāsā ir stilīgs un praktisks sabiedrotais jūsu ikdienas gaitās. Izgatavota no 100% pārstrādāta neilona, šī soma pierāda apņēmību ilgtspējībai, nezaudējot izturību un stila izjūtu.
Somai ir droša rāvējslēdzēja aizdare, lai jūsu mantas būtu pasargātas, un ērts augšējais rokturis vieglai nēsāšanai. Priekšpusi rotā vienlaikus smalks un izteiksmīgs 3D Tommy Hilfiger logotips, uzsverot zīmola atpazīstamību.
Somā iekšpusē atrodama viena iekšējā kabata, ideāli piemērota mazāku lietu, piemēram, atslēgu vai viedtālruņa, kārtīgai sakārtošanai. Plašais galvenais nodalījums sniedz pietiekami daudz vietas jūsu ikdienas nepieciešamībām, padarot to piemērotu gan darbam, gan iepirkšanās brīžiem un brīvā laika izklaidēm.
Ar klasisko tumši zilo toni un funkcionālo dizainu Popette Tote nevainojami iederas jebkurā garderobē, apvienojot stilu un ikdienas praktiskumu modernam dzīvesveidam.
tiek lietots produktiem, kas izgatavoti, izmantojot videi draudzīgākus procesus, kuros tiek izmantots mazāk ūdens, enerģijas un ķīmisko vielu. Ar šo etiķeti tiek marķēti izstrādājumi ar starptautiskiem sertifikātiem, piemēram, bluesign®, OEKO-TEX® 100 standarts un OEKO-TEX® MADE IN GREEN.
Pārstrādāts
Produkti ar šo etiķeti ir izgatavoti galvenokārt no pārstrādātiem materiāliem, kas lielākoties iegūti no veciem atkritumiem, piemēram, plastmasas pudelēm un drēbēm. Šiem izstrādājumiem ir mazāka ietekme uz vidi, pateicoties tam, ka tiek pārstrādāts vairāk atkritumu nekā pirmavotu materiālu.
Tommy Hilfiger, kas iemieso klasiskā amerikāņu stila būtību, ir modes industrijas līderis kopš tā dibināšanas 1985. gadā. Tā unikālā pieeja dizainam, apvienojot tradicionālos elementus ar mūsdienīgu izteiksmi un atsaucēm uz populāro kultūru, ir guvusi atsaucību modes cienītāju vidū visā pasaulē. Zīmols ir pazīstams ar savām raksturīgajām sarkanajām, baltajām un zilajām krāsām, kas ir kļuvušas par augstas kvalitātes un spilgtas, sportiski elegantas formas sinonīmu. Tommy Hilfiger piedāvā daudzveidīgas kolekcijas, kas uzrunā plašu klientu loku, sākot no mūžīgas klasikas līdz jaunākajām tendencēm. Sadarbība ar slavenībām un māksliniekiem ienes svaigu vēsmu modes pasaulē un ļauj zīmolam radīt ierobežotas tirāžas, kas vienmēr tiek gaidītas ar nepacietību. Pateicoties pasaules mēroga atpazīstamībai, ko zīmols ieguva īpaši 90. gados, Tommy Hilfiger turpina noteikt tendences un iedvesmot vairākas klientu paaudzes izpaust savu personīgo stilu.